Al zo lang beste vriendinnen en nu pas ons eerste stedenstripje maken.
LONDEN IT IS!

Om vier uur ging onze wekker en werden we naar Schiphol gebracht. Hier ging het al he-le-maal fout. Tessa haar rits ging kapot op het toilet dus moesten we heel Schiphol over lopen om iets te vinden van een veiligheidsspeld. Oh oh oh, wat heb ik gelachen. Verder dan een nietmachine kwamen we niet en ook dit werkte niet, dus moest Tessa de dag overleven met een open broek.

Ons hotel lag in Fulham Broadway naast het Chelsea stadion. Fulham Broadway ligt ongeveer 20 minuten met de metro van London City vandaan, dus dat was prima te doen.

Omdat we natuurlijk super vroeg vlogen moesten we nog ontbijten en vonden we deze super leuke markthal vlakbij ons hotel. We gingen voor een yogurt en avocado on toast.

Na het ontbijt besloten we naar Nothing Hill te gaan. Echt niet normaal hoe druk het hier was. En dat allemaal voor de leuke gekleurde huisjes.

img_9832img_9827img_9793

Niet dat wij ook maar een haar beter waren, want als twee mongolen liepen we recht op ons doel af en hebben we verder weinig gezien van Nothing Hill. Nee, deze trip ging het echt allemaal om de perfecte Instagram foto´s hahah. Denk maar niet dat wij ook maar iets hebben geleerd daar in London. Ongegeneerd poseerden we erop los.

Het ging zo ver dat we zelfs onze levens ervoor waagde en rende we heen en weer de weg op.

Na Nothing Hill gingen we weer terug naar Fulham Broadway om ergens te lunchen. We kwamen een super schattig tentje tegen. Ik ging voor de French toast met fruit en een WORTEL GEMBER APPEL SAPJE. KOTS KOTS KOTS. Ik heb één slok genomen en de rest mocht lieve Tessa hebben haha.

Omdat we al super lang op waren besloten we na het lunchen gewoon lekker naar het hotel te gaan en hebben we even een middagdutje gedaan. Na ons schoonheidsslaapje hadden we weinig zin meer om ons helemaal op te tutten en gingen we weer naar de markthal om te kijken of we daar wat konden eten. We gingen allebei voor een heerlijke bowl met een rood wijntje! Helemaal goed. Om 9 uur precies lagen we nokkie in bed, zodat we fit zouden zijn de volgende dag.

img_9836img_9826img_9835

Omdat we al om zes uur klaar wakker waren besloten we extra vroeg maar al op pad te gaan. Als eerst gingen we naar Westminster waar de Big Ben staat en de London Eye. Het was natuurlijk nog super vroeg dus hadden we alle ruimte om wat leuke kiekjes te schieten. Beetje jammer dat de Big Ben was ingepakt, maar aan een telefooncel hadden we ook al genoeg.

Ik had lekker toeristisch m´n selfiestick meegenomen.

Na onze fotosessie zochten we in de buurt een leuk ontbijtplekje waar we een typisch Engels ontbijt konden eten.

Na het ontbijt gingen we lopend richting het Buckingham palace. Onderweg kwamen we dit plein tegen. Echt geen idee wat dit is, maar we hebben er maar een foto van gemaakt om interessant over te komen haha.

Eenmaal aangekomen bij Buckingham Palace kwamen we er al snel achter dat hier een fotosessie niet helemaal ging lukken dus zijn we als twee brave toeristen er tussen gaan staan met onze selfiestick. Was best wel even leuk en interessant.

Na Buckingham Palace kwam Tessa met het geweldige idee om ergens te gaan lunchen waar ze acaibowls hadden. Konden we mak-ke-lijk lopen. Nou, TIEN UUR EN 183910 KILOMETER later kwamen we dan eindelijk aan bij ´The goodfood´. Maar eerlijk waar, dit was zo lekker!!!! Ik heb even alle ingrediënten onthouden en ga dit thuis nu ook maken. Martje goes healty!

Even lekker nep lachen tijdens onze wandeling.

Na onze heeeeeerlijke lunch besloten we nog even naar Picadilly Circus te gaan.

Weer om vooral foto´s te maken. Het is zo erg haha, ik kan echt verder niks over de plekken vertellen waar we zijn geweest. We waren nog geen seconde uit de metro of we rende al naar een mooi plekje om als een randdebiel te gaan poseren en zonder ook maar om te kijken liepen we weer verder hahahaha.

Door vooral veel te lopen kwamen we ook bij Chinatown uit. Dit was precies één straat, maar goed, het was wel even leuk om daar door heen te lopen.

Omdat we zo lekker van vertrouwd houden gingen we in de avond weer makkelijk naar de markthal naast ons hotel en namen we weer precies hetzelfde. Of naja precies hetzelfde.. `I don´t like spicy food` zei ik nog tegen die vrouw die waarschijnlijk het omgekeerde begreep want MAMAMIA, m´n mouth was on fire!!!! En m´n poepgaatje ook daarna hahahaha. Ook die van Tessa hoor. Voordat ik allemaal hele vieze blikken naar me toe krijg op straat. Poepen is menselijk.
We zijn dus na het eten naar het hotel gegaan en hebben weer lekker in bed tv gekeken en zijn weer vroeg gaan slapen.

img_9818img_9816img_9810

Ons laatste dagje gingen we naar de Tower Bridge! Omdat we nog best veel tijd hadden tot we weer naar huis gingen zijn we lekker lang gaan chillen hier en hebben we echt duizend foto´s gemaakt.

Zelfs een bewaker moest eraan geloven en moest net zolang foto´s van ons maken tot we tevreden waren. Wel leuk, dat we ook is een foto hebben waar we samen op staan 🙂

Om half 12 hadden we gereserveerd bij Duck&Waffle, omdat we van meerdere mensen hadden gehoord dat dit zo goed was. Dus nou, daar gingen we weer, wandelen. Onderweg kwamen we dit mega gebouw tegen, niet wetende dat het restaurant hierin was.

NOOIT MEER!
Echt, ik vond dit zo eng haha. Toen we in de lift stapte was ik nog keihard aan het lachen en eenmaal boven aangekomen stond het zweet in m´n handen en durfde ik nauwelijks nog een stap te zetten in dit gebouw. We werden meegenomen naar onze tafel die HELAAS bij het raam was. Ik wilde zo graag weg haha. Ik ben voor de foto even snel zo gaan zitten en heb voor de rest de hele tijd met m´n rug naar het raam gezeten. Ik was zo in de stress dat ik na twee happen vol zat. Tessa daar in tegen heeft heerlijk genoten van haar gerecht (en de mijne dus) en heeft lekker naar buiten gekeken.

We hadden na het eten nog tijd over dus zijn we naar Oxford Street geweest. Echt saai. HAHAHA. We hebben één straat uitgelopen en zijn toen maar naar het hotel gegaan om onze koffers te halen. We waren er klaar mee.

Per ongeluk pakte we een snelheidstrein en zaten we ´per ongeluk´ in de eerste klas. Ik heb echt zo gelachen om Tessa. Zo een bangeschijterd en ik voelde me zo stoer hahaha. Omdat we de snelheidstrein hadden waren we echt 2,5 uur te vroeg op het vliegveld en hebben we ons tripje maar afgesloten met een heerlijk diner bij Jamie Oliver.
Om negen uur waren we weer in Nederland en was ik weer heerlijk bij m´n lieve katjes, want echt, die had ik zo gemist ❤

Ik had dit jaar echt niet beter kunnen beginnen dan dit! ❤
Wat hebben we gelachen, genoten (vooral van onszelf op al die foto´s) en gek gedaan.